Kära regering

Kära regeríng, ni som är Sveriges dirigent. Kom ut ur eran sagovärld och titta in i verkligheten, jag lovar jag har lämnat dörren på glänt så allt ni behöver är att kika lite. Då skulle ni se att det land vi lever i inte ens är i närheten av vad det borde vara, de rikas piska viner över oss, det vanliga människorna och allt vi kan göra är att gillande ta emot annars så klarar vi inte av att försörja oss. Samtidigt som ni drar in pengar fast ni inte sköter erat jobb så KAN faktist en arbetare få sparken och ni har ju då fixat det så fint att man inte hade råd med A-Kassa och får klara sig på allmosor och smulor ifrån välfärdens smörgåsbord.

Ni lämnade försäljningen av ett av vårt lands starkaste varumärken, Vin & Sprit, i händerna på en kristdemokrat med rötter i nykterhetsrörelsen, klart som fan han säljer skiten till utländska intressenter. Snart har vi INGET kvar av den välfär ni nu säljer ut till högst bjudande. JAG KÖPER POLISMYNDIGHETEN MEN JAG TÄNKER BARA BETALA EFTER KOMPETENS SÅ MITT BUD BLIR 1 TRASIG KNAPP OCH LITE BYXLUDD!!! Privatisera allt, flytta allt från Sverige till låglöneländer, GE bort naturresurser ... Detta kommer säkert att skapa massor med arbetstillfällen. Så Kära regering snälla gör någonting åt alla era fel, jag kan till och med erbjuda en lösning: TA LIVET AV ER!!!

Kommentarer
Postat av: Mor din

Håller med dig, kanske inte så drastiskt så att dom ska gå och dö men definitivt snart röstas bort!Du har mkt bra läsning på din blogg. Älskar dig massor!Kram

2008-04-08 @ 22:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0