Han e lugn!

Titeln relaterar till en mycket underskattad svenskfilm, kom på vilken och ni vinner ett pris. Idag blir det minsann till att ha det trevligt med familjen och äta gott, det är i alla fall planen som den ser ut för tillfället.

Tänkte rekommendera två tv-serier för er alla där ute som ni kan ha missat och dessa är Eureka och Avatar. Båda två är värda att tittas på bara så att ni vet det.

Nu ska jag in i duschen och sen bär det iväg till min kära farbror, jag hoppas han bjuder på nå gott annars kanske jag måste skälla på han.

OVER AND OUT ...

Kommentarer
Postat av: dvd

sökarna! se url

2008-03-18 @ 15:36:03
URL: http://www.youtube.com/watch?v=tVSnbuArFaE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0